![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Stämingsbilder från Stångån i Linköping. Visst är bilderna underbara?
![]() ![]() ![]() ![]() Lite olika inställningar på bild ett och två, samt ingen extra skärpa. Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Uppskattar ni inte fina bilder? [8)]
Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Jo det gör vi "alla"![8D] Jag skrev inte något utan bara kolla på dem. Känns lite som om man är den enda som bryr sig om att kommentera många trådar... ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]() Citat:
Hur är det, finns det stitchfunktioner på våra kameror?? (kommer inte ihåg) Kan du inte prova det läget och visa resultatet?[8)] //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Vädigt stiliga bilder
![]() MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Härlig bilder riktigt snyggt
![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Har införskaffat mig en kamera jag med med såndär slutarfunktion som man kan ändra, är fortfarande i exprimenteringsläge och testar lite bara.
Nedan min första bild efter lite inställningsmeckande, har ni några tips på vad man bör göra för inställningar ? Bilden är varken förbättrad eller försämrad i photoshop, det är bara grymt dimmigt ute. ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Ja, det ser ut att vara mycket dimmigt! Vad är det för kamera som du köpt, Decibel?
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
Canon Powershot A300 , va iofs frugans, jag köpte en telefon och hon köpte kamera.
![]() Mycket krångliga menyer må jag säga. |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Canon PowerShot A300, där ser man! Ja, det är ju faktiskt en 3 MegaPixel's kamera som till och med är billigare än min, PowerShot A60. Dock saknar den helt optisk zoom och är lite fulare enligt mig. [}
![]() Men, jag tror nog det är minst lika bra som PowerShot A60 så jag ser fram emot bilder! [8D] Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Senior Member
|
![]()
Hehe, den duger gott åt frugan, hon vet inte vad optisk zoom är
![]() Minolta F300 blir det åt mig bara dom får in nån på lager. |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Tänk, vad roligt!
Jag hade från början tänkt köpa en A300! Men även jag fasnade för A60.... //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citat:
![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Stämningsbilder från SWJ | torpal | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 67 | 2003-11-21 03:23 |