![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Jag rekommenderar LG. Dom säljer svinbilliga brännare som bränner hur suveränt som helst. Köpte min LG brännare för ca 1år sedan. Bränner både i Easy cd creator och Nero och har alltid funkat lika utmärkt. Så säg till han och leta upp en LG. Han lär inte bli besviken. Obs detta är vad jag tycker!
Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vad är det för fel med denna config.txt | MatsH | 3D-design - Trainz | 6 | 2003-11-20 11:25 |
Söker nummer och littera för denna vagn | MatsH | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2003-10-24 01:33 |
Vad gör denna inställning för något? ;) | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2003-08-18 17:12 |
Något litet bara... | tufftuff | 3D-design - Trainz | 56 | 2003-03-07 18:49 |
Hjälp mig finna denna rälsbuss. | Trigger | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-07-13 00:38 |