![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#23 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
"Men om det nu skulle vara som du vill ha det att alla kan ladda ner då skulle det istället bli lite som fenomenet hos Auran, att folk klagar på den låga hastigheten. Att ladda ner i 2-3 kb/s är ju inte kul.
Antagligen har ägaren till siten tyckt att det är bättre att man kan få ladda ner till hygglig hastighet (några få) än att alla ska ladda ner till en urdålig hastighet." Nej Fredrik, att ladda ner i 2-3 kb/s är inget roligt och det får man göra nu, trots att det är bara 10 personer som får ladda ner samtidigt! ![]() Och om jag ska ladda ner nått från e-buzz: ![]() Normalt så får jag/man ladda ner mellan 50-80 kb/s ifrån alla sidor, utom från uktrainsim!!!! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
På ännu ett tag..... | LokKalle | 3D-design - Trainz | 16 | 2005-02-09 08:53 |
Vet någon något om nya Gmax 1.2 ännu? | LokKalle | 3D-design - Trainz | 11 | 2002-11-21 17:43 |
Ännu mera TGV... (många bilder) | Dm3 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-09-22 22:55 |
Nä nu börjar jag på ännu ett nytt lok (igen) | tufftuff | 3D-design - Trainz | 28 | 2002-09-11 01:12 |