![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hehe, nja, vad jag menar är att om man har 10 olika tåg som totalt ska köra 80 timmar så kanske det inte räcker med två förare utan man får, precis som vl skriver, göra så att förarna arbetar 35 timmar / vecka och därmed behövs 3 förare. Detta för att då lösa marginalen. Av den anledningen jobbar STABs förare endast 36 timmar i snitt som framgår av schemat på vår hemsida
![]() Vad jag kan förstå är majoriteten för att nuvarande system behålls om än modifieras något? Pursche; now it's up to you! En positiv effekt av att behålla förarna är även att företagens expansionsförmåga hämmas något... Från det ena till det andra. Det vore mycket kul om resp bolag kunde göra ett försök till en egen hemsida där man kan se vilka förare ni har samt helst ett försök till schema samt tidtabell för tågen. Om jag inte missminner mig jobbar Olis AB på en affärsidé där man kan få köpa hemsidor av honom, hur går det med den biten vr98olli? ![]() http://www.seaside.se/~sea1712d/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nya SVTTL är här! | vl | Virtuella Tågbolag | 114 | 2005-05-21 14:42 |
Diskusion: Pengarna på SVTTL. | Pursche | Virtuella Tågbolag | 16 | 2004-04-13 18:44 |
Nya Tider på SVTTL. | Pursche | Virtuella Tågbolag | 4 | 2004-03-23 17:43 |
SVTTL söker betatestare.... | Pursche | Virtuella Tågbolag | 5 | 2004-03-20 22:56 |
Ekonomin rullar på SVTTL | Pursche | Virtuella Tågbolag | 50 | 2004-02-08 09:05 |