![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
Hej![^]
Oavsett om Hawks Ga lok är 100% svenskt eller inte[?] (Detta får experterna kiva om...) så är det i mina ögon definitivt ett mycket trevligt och ett fantastiskt fint ånglok att köra omkring med (De tillhörande vagnarna går ej heller av för hackor!) Då mitt kunnande rörande tillverkning av saker till MSTS är nästan obefintlig är jag tacksam för att det finns personer som kan/vill/tar sig tid att göra dessa fantastiska modeller/objekt/rutter m.m (Fortsätt!!!![ ![]() Ett stort tack till alla ER ![]() Kenneth Andersson Växjö (Leg.dönick....[8)]) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vilka kommer till Järnvägsmuseidagen på lördag? | Dson | Off-topic | 5 | 2004-09-08 19:24 |
Svenska ånglok | G-Klav | Off-topic | 4 | 2004-04-08 17:30 |
Vilka tåg har ni till och från Gävle? | Pson | Off-topic | 2 | 2003-01-08 20:33 |
SVENSKA ånglok till msts? | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 12 | 2002-12-10 18:37 |