![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Problemet är att när det finns en .exe-fil att klicka på så laddas inte alla filer som hör till tåget. Installationen avbryts när det är problem med en fil. När man laddar hem en .zip-fil ser man vilka filer som finns med och det är bara att klippa och klistra, medan .exe-filen dessvärre omöjliggör en hel installation eftersom en .bmp-fil eller en .s-fil ställer till det. När jag kollade installationen av Litt Ma så fanns där dessvärre bara två ensamma stackars filer... [xx(]
Är det bara för mig .exe-installationerna krånglar? Det har hänt en tre-fyra gånger nu. Var hittar man samma tåg som .zip-fil? Något tips? En stor [:X] till den som kan hjälpa mig! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Installationsproblem JBJ | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-06-12 20:17 |