![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hejsan, nu har jag två frågor:
1. Jag har nu laddat ner TrainzObjects. Så är det någon som kan förklara för mig hur jag gör när jag skall kolla det ni beskrev? 2. Den vagnen som man kör torv med, alltså Kbps961, står inte på Bergaryds rangerbangård som den ska göra. Jag har installerat tillbehören som behövs för att vissa vagnar skall fungera, men det vill sig inte ändå. Vagnen funkar alldeles utmärkt i Railyard, men i BHJ går det inte. Har någon nåt tips, eller vet nåt som kan vara orsaken till att det inte funkar? / Joel |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med Scheduel - igen! | StefanD | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-08-12 08:10 |
Problem med MTTS | MrMoore | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2004-07-28 23:02 |
Problem med att spara i RE | mikael512 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-01-13 14:25 |
Problem (igen) | stefan_o | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-11-14 16:33 |