![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#9 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej Joel!
Svarade först på din fråga i landskapsdesign, men flyttar det hit istället. Är du säker på att det är själva rutten som saknas? Som jag skrev så har det problemet försvunnit för mig och jag tror det hände i samband med SP2. Ett tips som du kan prova är att ändra något på din BHJ, placera ut ett till träd eller något liknande, och sedan spara under ett nytt namn. Då får du en "user-layout", alltså en layout markerat med ett "c". Dessa borde inte behöva finnas på DS för att fungera. Får du fortfarande felmeddelanden så saknar du nog något annat. LLJ: Det är väl samma boggi som finns här(?): http://www.stw.se/parts_swe.html mvh .... Mats |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med Scheduel - igen! | StefanD | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-08-12 08:10 |
Problem med MTTS | MrMoore | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2004-07-28 23:02 |
Problem med att spara i RE | mikael512 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-01-13 14:25 |
Problem (igen) | stefan_o | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-11-14 16:33 |