![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Leonarde
Är du säker på att loket går att köra i Trainz. Det kanske bara är ämnat till MSTS. Kolla det. Så ser jag att du fixat det där med att ladda in bilder till forumet. Kul att det ordnade sig med det. Det var lurigt för mig med i början. Hälsningar Kalle KAH |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
ämne nerladdning av db 120 | Leopold | Trainz - Allmänt om Trainz | 13 | 2005-01-21 12:11 |
ämne gmax | Leopold | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2005-01-02 12:23 |
Ett aktuellt ämne ...credit, copyright mm | Banbyggarna | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2004-02-14 22:42 |
Travel Xperience Gold Edition -nu för nerladdning! | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 43 | 2003-07-10 20:13 |
Mina 4st rc målningar är färdiga för nerladdning! | Trigger | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 19 | 2003-03-11 23:17 |