Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Arkiverade forum > Virtuella Tågbolag

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-07-22, 19:20   #7
Pursche
Medlem

Reg.datum: Aug 2001
Skicka ett meddelande via MSN till Pursche
Standard

Problemet är egentligen inte att de 'inte uppfyller villkoren'. Problemet är att det är mer eller mindre omöjligt att få ekonomi i detta med de 'spelregler' som finns inbyggda på SVTTL idag. Grunden för att tjäna pengar är att man kör långa sträckor med en snitthastighet på ca 70km/tim eller något liknande. En spårvagn som kör i statstrafik kommer aldrig upp i detta. Om jag någon gång skulle vilja göra om ekonomin från grunden skall jag ha detta i åtanke men i år blir det ingenting då jag vill ha klart följande saker först:

- resandestatistiken, nästan 100% klar.
- godstrafiken med fariker. Är egentligen bara att lägga in när jag är klar med sidorna på hemsidan.
- JBJR2, signalerna måste bli klara snart.
- SWE sista biten behöver svenska signaler.
- VHJ, rensning av signaler behövs enligt mig. Jag hoppas få tillstånd för en signalpatch i vinter.

M v h
/Pursche
www.svttl.se
Pursche besöker inte forumet just nu   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Wupper Express 9 & Stadtbahn U79 2.0 Traingoal Landskapsdesign - MSTS / Open Rails 1 2005-04-08 17:34
Info om Hjulmarknaden vfp420b Off-topic 0 2004-12-10 21:16
Stadtbahn U79 Pierre Landskapsdesign - MSTS / Open Rails 16 2004-01-21 08:29
Nybörjare behöver info.. J0han MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 2 2002-08-31 14:06

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:05.