![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag hoppas att du talade med de inblandade om dina synpunkter.
Jag tror att det är svårt att vare sig bygga om hörnan med skärmen eller själva raildrivern men det kan vara något att tänka på till nästa version Mvh /Kenny PS Raildriver har kommit med en ny version. http://www.raildriver.com/rdcontrols/AAR105.php Med tanke på att priset ligger runt 5 till 6 TUSEN dollar så kommer jag nog att säga PASS denna gång. men den är ju kul att se Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder på lastbils och/eller bussgarage önskas. | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-07-19 09:46 |
Bilder på svart plåttak önskas... | Olaf Lindström | Off-topic | 0 | 2003-05-28 23:07 |
Bilder på inredning i IC-vagnar önskas... | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 10 | 2003-04-27 12:50 |
bilder på linnx önskas! | Olaf Lindström | Off-topic | 7 | 2003-03-04 17:57 |