![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
Paint shed kan man endast använda med de modeller som finns med när man laddar ner det.
Guider om hur man gör en ommålning finns på trains hemsida. Men man måste ha ett tillstånd från personen som gjort orginalmodellen om man vill slappa den. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Får ruttägare göra som dom vill? | alaska | Virtuella Tågbolag | 6 | 2004-04-15 16:00 |
Någon som vill ta över??? | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-03-09 20:30 |
Någon som vill ha X31 och Regina Till MSTS? | SJAB Förare | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-08-29 13:35 |
Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!!!!!!!! | Bengan | Off-topic | 2 | 2002-05-29 16:12 |
Hur göra om man vill "share" sin egengjorda bana? | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2001-12-16 13:39 |