![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Men jösses, här dimper det plötsligt ner en hel hög med fina lok o vagnar!
![]() Var har du gömt dig? ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Här kommer det nya bilder på Z4p.
Jag tror att den börjar att bli "färdig" men än så länge fattas bromsar, riktiga hjul+axlar, och div delar på undersidan av loket. Den är inte i samma klass som de övriga modellerna på den här sidan. Jag kan släppa en halv färdig version om intresse finns. Får då ink. ett par halv färdiga vagnar så det blir någon menning med det. För att köra med en lokomotor utan vagnar... S2p vill jag arbeta lite mer med innan den är "färdig" eller "halv färdig". Jag vill inte hindra andra från att bygga smalspårsmodeller och hoppas att det finns andra som också bygger! Mvh Carlj |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Snygga grejer!
Jag säger som Deskgrunt, var har du gömt dig? ![]() /Lars
![]() |
#4 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Helt otroligt,nu kommer massa spännande material
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ritning som underlag ? (Gmax) | sjonas | Off-topic | 6 | 2006-01-07 11:29 |
Gmax info | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-05-31 16:56 |
Mina Uc reskins nu på download station! | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-10-27 07:49 |
Lyckats fått in min V5:a i GMax!!! | Zzarr | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 17 | 2002-10-22 01:33 |