![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej igen!
Jag kan spela upp det(testade när jag tog screenshot!) och det återstår att se om det är felpekat! ![]() Jag har aldrig hört färdskrivaren utanför något lok? Då får det vara en dåligt isolerad hytt! Edit: Den är inte felpekad(inte pekad alls då ljudet ligger i samma mapp som cab filen!), ej felstavad heller. Fattar inte vad som är fel!?! Senast redigerad av Olaf Lindström den 2005-07-24 klockan 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kan du inte posta länken till loket så kan jag ladda ner det. Jag är nyfiken och vill se om det blir samma fel här.
![]()
![]() |
#3 |
Moderator
|
![]()
Antingen via Banbyggarna.com eller via min länk: http://msts.pointclark.net/banbyggar...LECTRIC/Mg.zip
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Perfect!
![]() Vad heter ljudfilen, så jag vet vilket ljud det är?
![]() |
#5 |
Moderator
|
![]()
MSTS_V63_Teloc.wav
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag installerade Mg 616 och provade: Allt funkar o.k!
Jag installerade Mg 619 och provade: Allt funkar o.k! Prova att ominstallera loket/loken och se om det blir bättre. Det blir det förmodligen inte efterssom alla filer ju redan finns på plats, men att prova skadar inte. I MSTS, du har väl inte dragit ner ljudet på något? Annars återstår väl en ominstallation av MSTS... ![]()
![]() |
#7 |
Moderator
|
![]()
Ska testa det som sista utväg!
Lite synd att installera om när det är vad jag precis har gjort! ![]() Tack för all hjälp Rogge, satt o tittade i inställningarna o såg att det var ett reglage under sound som stod i mitten(Quantitiy of sounds). Nu fungerar det efter att reglaget flyttats till höger. Ibland är det de enklaste felen som är svårast att lokalisera. Senast redigerad av Olaf Lindström den 2005-07-24 klockan 16:23. Anledning: FIXAT! |
![]() |
![]() |