![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Jag minns det viktiga nummret. Men kan du
åtminstånde visa en länk om giltiga uppdateringen.
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bålsta.
I ditt 3 inlägg i denna tråd, så visar du ju själv en bild från Auran med aktuella uppdateringar. Ta och starta upp ditt Trainz och kolla vilket nr. som står i hörnet till höger nertill. Leta sedan reda på detta nr. och tanka ner den uppdateringen som har samma nr. Tanka inte ner något annat nr. för att försöka med. Länken till sidan nedan. http://www.auran.com/TRS2004/sp4_download_f.php Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Det verkade som att den uppdrateringen är annonserad eller
såld förklra om det är det.
![]() |
#4 |
|
![]()
Gå in på Auran. Se länk nedan.
http://www.auran.com/TRS2004/ Klicka där det är inringat rött och följ stegen. Sen hittar du en massa uppdateringar där för Trainz2004 beroende på vilket nr. du har och det är fortfarande nr. nere i höger hörn som gäller. Om du nu har ett köpt spel, så borde det inte vara något problem. Mer än så här kan jag inte göra. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag har testa alla giltiga uppdrateringar men jag är
ovanligt osäker. Kunde inte du ringa in den giltiga uppdrateringen för TRS2004.
![]() |
#6 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Det är bara du själv som vet vilken!
Det är build numret längst ner på första sidan i Trainz som gäller Bengan ringade in på förra sidan vart det står. Viktigt!!!!!!!!!!!! Du måste ta rätt!!
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Bålsta:
Skriv det nummer du har här så kollar vi sen.
![]() |
#8 |
|
![]()
Som Arvid skriver.
Det är bara du själv som vet vad det står nere i hörnet. Det nummret som den gröna pilen visar på. Annars får du starta upp Trainz och ta en skärmdump på den sidan, så att vi också ser vad det är för nummer. Först då kan vi nog hjälpa dig vidare. Tyvärr tycker jag att Auran har ställt till det lite grann, med alla dessa versioner som dom har gett ut. Bengan. |
![]() |
![]() |