![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Ser väl lovande ut.
Men, har man ändrat växlarna nu i detta spel så då är som riktiga växlar, och inte som i TRS2004?
__________________
M.V.H Tobias år 2014! ------------------------ Kolla gärna in på min lilla sida med järnvägsbilder och en del reportage. http://tobbebilder.from.eksjo.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Ser helt otroligt ut
__________________
Arvid Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
Ort: Stockholm
Inlägg: 732
|
![]() Citat:
Information från Aurans TRS2006-sida: "New Track types: Animated Turnouts TRS2006 provides support for animated turnouts, giving trackwork a more realistic appearance."
__________________
![]() M.v.h Rojje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 809
|
![]()
Det är just det som är frågan, vad betyder "support"
![]() Animerade växlar har ju egentligen funnits att ladda hem tidigare ifrån tredje part men om man nu lagt in bättre stöd för det eller rent av nån form av automatik så vore det ju fint.
__________________
/MVH Patrik ![]() |
![]() |
![]() |