![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Vilken skönhet
![]() Mycket fint gjort Mats!
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Jösses Mazz, jag får nog snoka här inne lite oftare!
![]() Man blir ju avis nu ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Men så vackert.... ger minnen från en svunnen tid när D loken var de förhärskande på banorna. Glkömmer aldrig de många nätter man kört Du eller Du 2 i tunga godståg. Ser fram emot att, med minnets underbara förmåga , få köra Du återigen, fast nu på MSTS. En ny realistisk hytt hade inte varit fel.. gäna med en gamla "veven" för pådraget.... ( Ps jag tror inte att ungdomarna kan förstå känslan av att klara Finnerödja, eller Almedal-Mölndals Övre med 1200 ton en blöt lövig regning oktober natt,utan att hänga sig....)
Lasse J |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ett blivande mästerverk...
Kan inte fatta hur du kan vara så bra på allt Mazz?????? Men å andra sidan, så får du gärna vara det. Det gynnar ju oss alla!
![]() |
#5 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Otroligt vackert lok Mazz...
LasseJ; Tycker det låter väldigt intressant att en gammal lokförare kan, genom ett spel, återuppleva hur de var innan...Alltid trevligt när ett spela ger bra minnen...
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Tack för alla snälla kommentarer...
![]() Ja textureringen ska bli mycket spännande... tror lite granna jag vet hur du Fredrik tänker fönster o lysen mm... Har en del kompletterande modelleringsgöra efter att textureringen är gjord... Om du förstår hur jag menar... ![]() ![]() Har iallafall försett mig med en hygglig mängd med foton på brunlok, så det borde nog gå o få ihop nånting för texturen, hoppas jag... Kan det här loket väcka känslor/minnen från de som faktiskt körde härligheten på riktigt, så är det ju alldeles underbart i så fall... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Ja kan tyvärr inte ge några rosor än, ja har Tuff-.... ööööö i allt för nära minne, även en del andra 3D-byggare............,därmed inga namn nämnda Mycke snack, å lite verklighet.. När du har en "nästan" klar produkt, då ska du få rosor av mej. ![]()