![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Tomas, då kanske du skall hålla koll på vad andi hittar på.
Han håller på med nya växlar till TRS2006 och det är kanske rent av osäkert om hans gamla funkar i 2006 (har själv aldrig testat dem). I 2006 så slipper man tydligen att dra invisible track.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Jättefin växel du har fått till där jag är imponerad! skall det månne bli någon dubbel korsningsväxel oxå? bra jobbat!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]()
det kommer att komma många varianter av växlar.
Deskgrunt, ser du nått om hans nya växlar på aurans forum kan du hojta till, alltid intressant och se. Jag ser inte varför hans nuvarande växlar inte skulle fungera i TRS2006, de använder ju inte nått märkvärdigt script egentligen. Jag undrar hur det går med kryssväxlar ang det där med att man inte behöver dra invisible track. Auran har ju egentligen bara support för vanliga enkelväxlar (så antagligen får man utnyttja det på nått icke tänkt sätt för att få till andra sorters växlar... som vanligt). /Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Tomas, vill do! Tror han jobbar för fullt på dem.
Han nämnde nåt om att en kryssväxel fick göras i flera delar för att få mer än en kontroll.
![]() |
#5 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Wow.. Den växeln vill man ju ha, är så trött på dom orealistiska växlarna som finns nu, när kan du komma att släppa den tror du?
M.V.H Tobias år 2014! ------------------------ Kolla gärna in på min lilla sida med järnvägsbilder och en del reportage. http://tobbebilder.from.eksjo.com/ Senast redigerad av vfp420b den 2005-09-22 klockan 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
STW-member
|
![]()
vågar inte gissa på när växlarna släpps. Men har fixat iorning alla texturer nu och lagt till texture-replacement (25 texturer). Har bifogat en bild oxå.
/Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Snyggt Tomas
![]() ![]()