|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
Ort: Stockholm
Inlägg: 732
|
Lysande, alldeles lysande Patrik!
En jättebra grej för att kunna "fylla ut" bangårdar utan att datorn dör på kuppen. Gör det hela lite mer levande och verkligt.Betyg: Fem tummar av fem möjliga
__________________
![]() M.v.h Rojje |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Hässleholm
Inlägg: 1 518
|
Rojje: Jag vet inte vad jag ska säga, men 5 tummar låter väldigt ovanligt. Av mig får han enbart 2 tummar, av 2 möjliga...
__________________
/Erik Götborg |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Huddinge, Sweden.
Inlägg: 6 377
|
Blir kanonbra det där.
Som sagt, blir mycket mer levande på bangården.
__________________
Bengan |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 809
|
Trevligt
Tyvärr får jag göra om texturerna för när jag nu ville ha en plane till alla sidor med alpha-texturen repeterad 25 gånger (sparar ytterligare polys) så blev det alldeles för hackigt o fult. Måste nog börja om med texturen 1024x256. Största problemet är att alphan kan bara vara antingen helt genomskinlig eller inte alls (för att undvika sorteringsproblemen) så pixlarna blir rätt grova när texturen är mindre. Men, men, skam den som ger sig.
__________________
/MVH Patrik
|
|
|
|