![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Hm, och varför inte? Det är ju det som man kanske ska ha simulatorn till, bland annat, men framför allt för forskning.
Så, varför ska man inte kunna öva ATC m.m. i denna simulatorn? Visst, inte som det ser ut nu, med alla buggar. Vi kör ju simulator på skolan... så jag förstår inte problemet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Jaha där ser man ja. jag tycket att den vad lite
vad ska jag säga konstig. ATC funkar väl inte på den. Det stod ju något med VTI någonting men ja ja där ser man ber så mycket om ursäkt då inte visste att den användes till utbildningssyfte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Hej igen
![]() Nej just nu är den ju inte färdig, men vid årsskiftet ska den vara klar. Simulatorn ska kunna använadas för många olika saker, framför allt forskning, men kanske även utbildning m.m. Men att lära sig ATC på den nu, det går verkligen inte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare ssg
|
![]()
hade inte hört talas om denna simlutator tills jag läste detta ämne och ladda ned den första versionen. Den fungerar helt felfritt för mig och är väldigt kul ok atc:n är lite konstig men bortsett från det så ser jag fram emot när fullversionen kommer: någon som vet vilka sträckor som finns med i fullversionen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Sträckan är densamma! Det är väl främst tekniska aspekter man förbättrat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare ssg
|
![]()
ok, synd, när man tydligen kört hela sträckan så kör man in i en vit vägg. Drömmen vore att kunna köra Cst-G med denna simulator och med X2000 tåg eller dyilkt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Undra hur det går med den nya releasen.. det är ju ganska tråkigt att man inte kan läsa om den någonstans mer än här på forumet..