![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citat:
Den kopierar objekt och texturer m m från de andra 6 originallrutterna. Annars går inte rutten att köra... Berke: Kan bero på många saker, har du MSTS Update 1.2 installerat? Vad har du för grafikkort och hur pass uppdaterade är drivrutinerna till kortet??? Prova även med att avinstallera version 1 och 2 av U79, då version 3 ej är kompatibel med dessa... Senast redigerad av Byggare Bob den 2005-12-17 klockan 19:55. |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citat:
![]() Däremot kan det bli stora problem med MSTS om andra "dåligt gjorda" rutter finns installerade samtidigt... |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() När jag försöker köra igång spelet så får jag de här felmedelandena: routes/Stadbahn U79/enfiles/textures/waterbot.ace Train world intializion failed Senast redigerad av Sparkfot den 2005-12-17 klockan 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Det var bara att instalera version 3.
Inget annat behövdes. Tack! Berke |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Just nu letar jag efter en "world installation" fil som ska finnas men hittar den inte
När jag försöker köra igång spelet så får jag de här felmedelandena: routes/Stadbahn U79/enfiles/textures/waterbot.ace Train world intializion failed. Har kört en såndär install grej som ska kopiera saker och ting men den gör inte det för att det står att det inte går att kopiera filerna, någon som kan göra en zip av den så jag kan zippa upp den på nytt? |
![]() |
![]() |