![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej jag har använt jpg bilder i den här tråden.
Leopold.
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Anledningen till att det blir röda "X" över bilderna och att dom inte syns, är ju att dom ligger på forumets gamla server som ju försvann när man bytte, det är därför som man inte kan se några gamla bifogade bilder från forumet från innan, men dom som man bifogar nu syns ju imed att dom ligger på den nya servern.
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej tyvärr så försvann banan.
Leopold.
HECTORRAIL FUTURE RAIL TODAY www.hectorrail.com Planering av Mitt nya banprojekt. Senast redigerad av Leopold den 2006-02-12 klockan 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Jo, du skrev det innan, onödigt med två inlägg om samma sak ju..
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mitt första tåg... | NFS polisen | 3D-design - Trainz | 6 | 2004-01-19 19:07 |
Hallå!!! [Vart är mitt inlägg någonstans?] | vfp420b | Off-topic | 3 | 2003-03-11 13:13 |
Mitt första 3D-objekt | Joel | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-02-23 22:31 |
Kan man byta växel mitt i en aktivitet? | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-02-03 19:26 |