![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Goda nyheter, de ser ut å lösa sej mä surtilsen, ta i trä.... ![]() Här ett par nya bilder. ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Det här gillar jag! B-loket skulle se grymt snyggt ut med ett museietåg på den banan!
/Jonatan
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Ser riktigt riktigt snyggt ut
![]() Längtar enormt tills man får köra på denna rutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Grymt snyggt Hawk, ett verkligt mästerverk.
![]() Rutten har verkligen fått ett rejält svenskt utseende nu (natur, byggnader mm) och hoppas sur-tilesen ger med sig till slut. Fortsätt med detta ypperliga arbete. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Snackade mä mazz i kväll, han har jobbat på surtilen, men inte lyckats få dit några stolpar. Nu fick ja ju tips av mazz, att de kunde ha med antal objekt, att göra, inte för att de va så enormt många...typ 1400. Så ja tänkte, då försöker ja oxå, ta bort en massa objekt (manuellt i wordpad) All ära åt mazz, ja hade aldrig kommit på felet. ![]() Det lyckades tillslut, så ja fick dit stolpar i den viktigaste "surtilen", men jobbet e "delikat", man får se sej för, kraschar gör de ett i ett. Nu så har ja iaf. fått ditt tillräckligt med objekt så att tilen kan anses vara färdig, sånär som på signaler. Nu återstår det fyra surtilar i andra ändan av rutten, dom vet ja inte än hur de ska gå för, men de ger sej.. I värsta fall, får man fimpa av rutten i den endan... ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2006-03-19 klockan 05:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Väntar verkligen på denna rutt.
Supersnyggt, Hawk!
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Grattis Hawk, att du fick dit stolparna!
![]() Hittade lite andra lustigheter i rutten oxå, 2 tiles som låg ute i ingenstans utan kontakt med övriga rutten... Det märkliga var att dom inte syntes i RGE och därmed inte gick att ta bort... Nåväl, jag skapade nya tiles, där dom inkluderades, så den vägen kan man ju sen ta bort dom... Detta kunde ju vara en orsak till att rutten inte riktigt trivdes... Men, det va inte orsaken till surtiles, tyvärr... Kollade runt lite mer i rutten på stigningar och så... Och, för bibanan kan det nog vara bra med ett starkt lok... Full stigning vad som man kan göra i MSTS är utnyttjat både här o där... Så, håll i hatten när det går utför... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hej, när jag har laddat ner rutten och ska klistra in mapparna så kommer det upp ett "file not found" meddelande :S Och då går det inte att kör a rutten
![]() Det är i denna mappen som det är NMJ.v.1.0_04_12/NMJ version.1.0_komplett med aktiviteter-och-tag/komplett_tagpaket_2-och-act_NMJ/Train Simulator/ROUTES Nån aning nån? Jag har laddat ner det flera ggr från bb..
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
De här mapparna du laddade hem från BB är komprimerade. Du måste alltså exrahera den och sen placera under mappen Routes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Ladda ner WinRar och extrahera filerna med programet...
Sök efter länken i Google för jag är för lat idag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |