![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Senior Member
|
![]()
själav tunnel delen ska ju ska vara på c:a 5 mil. (50000m / 720 m = 69(~70 rutor) x 4=280 rutor bara för tunnlen. fast jag kan klara mig med 210 rutor. sedan till kommer bitarna från ändstationerna till tunnlemynningarna. usch det kommer att ta hela året att bli klar med bara rutorna.
Sen så ska spår tunnlar och annat på så inte kommer den vara klar denna sida år skiftet. möjligen till nästa sommar. 3 rutor i rad kommer nog att räcka. Mvh ![]() "obi wan has taught you well" |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsningar i en rutt | Perre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-12-18 13:17 |
Kullavik. Min Första Rutt | kaiser | Landskapsdesign - Trainz | 24 | 2004-03-30 07:58 |
Tänkte bygga en liten egen rutt... | fregge | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 10 | 2003-10-06 16:16 |
Rutt bygge behöver lite hjälp! | Nicke_123 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 19 | 2003-03-20 20:40 |