![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Ja, varför inte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det du frågar om är Trainz 2006 tillsammans med äldre versioner. Om du inte av någon anledning behöver en gammal version finns det ingen anledning att köpa detta.
Min egen uppfattning är att de som har äldre versioner av Trainz installerade har problem när de försöker ladda ner nytt material. Även om Auran försökt att göra Trainz "backward compatible" så finns det ingen garanti att saker gjorda till UTC eller TRS2004 fungerar till 2006 eller den kommande TRS 2009. Om du köper TC3 direkt från Auran så har du den senaste versionen men även då så kommer några funktioner i nya banor och fordon inte att fungera med TRS2009 då Trains hela tiden får nya funktioner.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Om du köper denna så får du ju med Trainz Routes 1-4. Som tillsammans inehåller hela 20 nya rutter till TRS 2006. själv har jag köpt det. fick spelet idag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Jag har också den men för mig funkade bara TRS2006 inte paintshed eller dom nya rutterna. Men jag kör vista men det borde ändå funka och jag har installerat om det men det funkar ändå inte
![]()
![]() |
#8 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#10 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Om du kör Vista måste du köra Trainz som administratör. Högerklicka på ikonen, välj egenskaper, gå in på kompatibilitet och välj "Kör som administratör!".
![]()
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Nu kommer fönstret upp men den laddar i en evighet.
/ MVH Elias Senast redigerad av trainz_bonden den 2009-02-25 klockan 15:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Ok, men fungerade det? Om inte, har det fungerat på Xp? Jag kör Xp och det fungerar hyglikt. Om det fungerat på en Xp och inte på Vista så kan du högerklicka på TRS- ikonen och välj egenskaper. Då kommer en ruta upp och högst upp i den rutan finns en flik som heter "Kompatibilitet" Därefter bockar du i att du vill köra detta program i Kompatibilitetsläge för te.x Windovs Xp eller om programmet fungerat i tidigare Windovsversioner då väljer du den Windovsversion som TRS har fungerat i tidigare.
Lycka till! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Jag har inte kört det i något annat än vista. För jag köpte det när jag hade ny data.