![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2011
|
![]()
Bologna (Italien) 13.05.2011
Hej alla, Jag är en ny medlem (ålder 64 år), och jag gillar verkligen Trainz spel (TS2009 - bygga 3.1.40040) på grund av användning av det material de gör tillgängligt, detta är mitt första inlägg Det är och jag skulle ställa denna fråga: Jag försöker att "SJ/Uoa7" och när det började i "CAB MODE" rör sig inte någon spaken i "DCC MODE" spak viktigaste "Strömavtagaren är höjd, och kom tillbaka! - Att jag göra innan jag flyttar? - Eller vad som saknas för att få det att fungera? alla "kuid" har installerats och det inte är fel! - Jag också installerat "SJ/Xoa7" och allt fungerar bra i "DCC & CAB MODE MODE". Kan någon "ge mig lite hjälp? Tyvärr min svenska (översatt från Internet)! Tack vare "TrainGior" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
hej!
Trevligt att du hittad hit. Jag kan inte svara på din fråga. Hoppas någon annan kan. Använda Google översättning blir inte alltid rätt. Men vi förstår vad du menar. Hälsningar Ciao! Piacere di vedervi qui. Non posso rispondere alla tua domanda. La speranza che qualcuno altro può. Utilizzando la traduzione di Google non ha sempre ragione. Ma si capisce cosa vuoi dire.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Har du kopplat ihop Uoa7 och Xoa7? Uoa7 har ingen motor och kan inte röra sig utan Xoa7. Annars så är det konstigt att det inte fungerar, strömavtagaren brukar vara felet.
Hai abbinato il Uoa7 e Xoa7? Uoa7 non ha motore e non può muoversi senza Xoa7. Altrimenti, è strano che non funziona, il pantografo è di solito la colpa. Una foto potrebbe aiutare.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2011
|
![]()
Bologna (Italien) 29.05.11
Hej, Du är väldigt snäll. Tack för uttömmande svar, visste jag inte att "U0a7" fungerade inte utan "X0a7" Nu försökte jag och det fungerar bra, jag har fortfarande två frågor: 1 - Jag ser på bilden som bifogas i koppel och inte "ansluten missat något? 2 - Om jag slå på belysningen i "X0a7" med "L" Kom in "U0a7" och att "matchas, kanske på grund av den falska anslutning av koppel? eller är oberoende? Tack igen för KORVTIGER: s hjälp hälsningar från George (TrainGior) PS Svensk ursäkt att "Internet", kan jag skriva i "italienska"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
1. Det är att den gamla vagnen inte upptäckt att den nya vagnen är utsatt i surveyor. Den fixar sig i driver.
2. U0a7s belysning tänds automatiskt på kvällen tror jag. Den har inget med den okopplade slangen att göra. Den är till bromssystemet. ![]() 1. E 'il vecchio trailer non è scoperto che la nuova vettura è esposta nel surveyor. La correzione è in driver. 2. U0a7s illuminazione si attiva automaticamente durante la notte credo. Non ha nulla a che fare con il tubo non collegato a fare. E 'il sistema frenante. ![]() Varsågod! Andare avanti! Si prega di tradurla su internet