![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nån mer än jag som älskar detta spel?
Jag har spelat både 1 och 2:an och dom har varit bra. I tredje versionen, som är i 3d, kan man dessutom åka alla rides och det gör spelet helt underbart (ruskig åkkänsla i berg o dalbanorna!!!!). Det jag undrar över är downloads. Jag hittar inga? Till 1:an och 2:an finns det, men inte till 3:an.... Är spelet för nytt eller? Screen över mitt parkbygge: ![]() ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Det är grymt kul!
Jag har precis som Janne kört både 1an och 2an och älskade dem... Vart lite osäker på hur 3an skulle göra sig i 3d-kläder och om det skulle bli för likt Theme Park World, men det vart det ju inte! Riktigt roligt iaf, särskilt med fyrverkerierna som man kan skjuta upp!...och Snyggt är det! ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Vi har en bra spelbutik "ovanpå" Åhlens och dom tog 399:- för spelet. Jag var också in på Åhlens (för att kolla!) och dom sålde det för samma pengar.
Angående add-onsen, så är det väl bara att vänta då.... ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
STW-member
|
![]()
Medans man väntar... http://www.atari.com/rollercoasterty...h_content.html
![]() Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Jo det är coolt å bra gjort... Det ända jag tycker är jobbigt är att när man bygger parken större å större så är ändå mer än 60% av besökarna i mitten eller där man började bygga.. Dom är inte så utspridda som jag vill [}
![]() Annars är detta ett bra spel att slösa tid på [ ![]() Jag har inte hittat några add-ons än heller men de borde komma, man kan inte ha objekt från 1an å 2an i 3an va? //Basse. Ta det lugnt - Ta tåget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Kan bara instämma med er andra RCT är grymt kul!! Själv har man bara 1an o 2an än men ska införskaffa 3an.
Så har man nått att göra den här vintern också ![]() ![]() Pierre/ni andra lägg gärna upp nån mer bild [ ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]()
Kanske inte dom bästa bilderna, men.....
![]() ![]() ![]() ![]() När man ska ta screens i RCT3, gör man det med F10-tangenten (bilderna sparas i en egen mapp!). Man ska också kunna göra egna filmer, men det har jag inte provat än.... ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Helt okej bilder
![]() Tänkte bara på... Ni som lirar detta spel. Bygger ni era egna bergodalbanor eller köper ni dom som är klara? Jag brukar bygga mina egna för besökarna är inte lika rädda nu för dom bergodalbanor man byggde själv förut, jag blev iaf rättså störd på att dom inte ville åka[} ![]() ![]() //Basse. Ta det lugnt - Ta tåget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag har använt dom färdiga banorna, för jag ville få till en park snabbt och få åka lite. Men jag ska nog börja på en ny park och göra alla själv. Det är ju byggandet som är skoj!
Nu när du säger det, så minns man att ingen ville åka dom banor man byggt i 1:an och 2:an. Dom vågade inte.... Hoppas det inte är så i 3:an! Besökarna har jag också problem med. Dom vill inte sprida sig i parken. Jag har ett monorail (med 4 hållplatser) åt dom, men man kanske måste ha mer??????? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Senior Member
|
![]()
Jag brukar bygga själv roligare så
![]() Fast de é helt klart irriterande att besökarna inte vill åka dom som man hade byggt själv. Pierre prova med att bygga attraktionerna längre in i parken o se om besökarna sprider ut sig lite mer då ![]() M.V.H Nicke |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Jag bygger oftast allt i början sen mer och mer utåt i parken, men det är så att man behöver bara dra en väg en liten bit så går bara 10% av besökarna på den vägen och resten är i en klunga vid ingången..[}
![]() Jag tycker att det är ett plus på att dom gjort att besökarna åker attraktioner man byggt själv mer nu men minus på att besökarna inte går lika mycket i hela parken. //Basse. Ta det lugnt - Ta tåget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
En liten påminelse ni har väll laddat hem patchen? den fixar många problem.
Ha en bra dag // Jonsson byger på en Uppsala Spårvägar till TRS2004 rutt |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Okej, tack för det, kan nog bli till nytta.
Ska nog köpa spelet, verkar kul M.V.H Tobias år 2004! ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ En tågsida på G med Itino. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Häftigt! Finns det lilla ångtåget som fanns i 1an till det här spelet också eller är det bara monorail nu? Har länge drömt om att åka mina små "vilda västern" tåg.[
![]() Kanske ska köpa't. ![]() /Jonatan ![]() Ångloksdåren |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Spel säljes(railroad tycoon 2 gold edition m.fler) | Olaf Lindström | Off-topic | 0 | 2004-12-25 15:14 |
Roller Coaster 1 och 2 | Janne | Off-topic | 0 | 2004-12-05 12:39 |
Transport Tycoon DL igen | wilburt | Off-topic | 13 | 2004-01-19 16:32 |
Railroad Tycoon 3 Demo -RT3 SLÄPPT! | Kvarne | Off-topic | 5 | 2003-11-10 14:24 |
Transport Tycoon fan? | netmagic | Off-topic | 0 | 2003-07-07 13:26 |