![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Jag vet inte vad som hänt. Men det som har hänt gillar inte jag heller. Det är nog bara Fredrik som kan svara på detta.
EDIT: Det skulle vara väldigt skönt att slippa Facebook på vårt forum. Jag själv har försökt att säga upp mitt gamla konto hos dom, men jag får ändå meddelanden från sk. vänner som jag aldrig har haft någon kontakt med. Och aldrig har jag vetat om att jag hade dessa vänner heller.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2012-04-20 klockan 01:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har för länge sedan (över 1 år sedan) lagt in att man kan "gilla" en tråd. Är man inte med i Facebook behöver man helt enkelt inte bry sig om knappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det är helt OK, Fredrik! Men som det nu är parkerar den över edit-knappen och gör att man inte kan aktivera den! Kan du inte flytta den t.v. så den inte skymmer vitala knappar?
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Det verkar vara lite olika var denna knapp lägger sig beroende på vilken webbläsare man använder (kanske kan vara personliga inställningar också?). Hos mig så lägger sig knappen till höger i Google Chrome, men mitt i och en bit upp i Internet Explorer.
Har flera detta problem?
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2012-04-20 klockan 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ska undersöka. Lan, vad kör du för webläsare när den lägger sig över edit-knappen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Internet Explorer 9 !