![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Kommer med lite kommentarer om överföringsrmapen här igen..!
![]() ![]()
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Sen såg jag att du lagt upp en repaint av överföringsvagnen, och det är bra! Frågan är om vi skall införa en texturegroup till överföringsvagnen för att öka mångfalden och göra valet enklare??? Vad tycker ni om detta ![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
Det jag menar med texturen är att du ersätter din grustextur, och använder istället DONJ Jaadras stationsgrus (ej graaktig), men med skuggor under räls och runt slipers istället, den texturen passar nämligen jättebra ihop med deras räls! ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Vad gäller texturen till rampen får jag försöka hitta den texturen i den "höstack" vi kallar "Download-tråd" !!!
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Skulle det gå att få överförningsvagnen till 1067mm spårvidd? Jag håller på att bygga Växjö bangård och det skulle vara roligt att ha några överförningsvagnar på bangården då det fanns en överförningsramp 1435 till 1067.
![]() |
#6 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Men jag ser ändå helst, att du själv släpper ut vagnen som en 1067, än att vi klonar henne. Känns som att det blir mer ordning och reda på det hela då.
![]() |