![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej LAn
Okey, jag följer Spyfogs råd, så får 5-an få ligga till sig ett tag tills jag lugnat ned mig. MVH / BjörnL Senast redigerad av bjornl den 2011-04-20 klockan 00:56. Anledning: Den ursprunliga skrivningen lät fel och inte som jag menade |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Jag hade själv lite problem med mina hjul till N3/NN3-vagnarna innan det funkade.
Så: Har du kollat att animationen fungerar ordentligt i Gmax? Har du kollat att allt är reset x-format? Har du kollat att b.r.main är i origo? (den ställde till mycket huvudbry för mig) Har du attachmentarna i Z=0? (De bör vara där om b.r.main är i Z=0, origo) Har du kollat att mesherna hamnar rätt om du tar bort animationsfilen ur hjul-asseten? Börja att jobba med att få dem att hamna rätt, sedan kan du försöka få dem att snurra. ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej Spyfrog
Tack, nej jag byggde dn i ren ilska på ca 4 timmar faktiskt. MVH / BjörnL |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej
Nu j#¤%&/lar har jag kopplat greppet på den trilskande lokuslingen. Jag tycker fortfarande att min metod är helt bisarr och inte alls så som jag trodde att man skulle göra och fortfarande tycker att man borde göra men om det fungerar så är jag nöjd. Skall beskriva hur jag gjorde senare. MVH / BjörnL |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Bra gjort!!!
|
![]() |
![]() |